Just a note

Das eine Jahr neigt sich dem Ende und ein anderes steht bereits in den Startlöchern. Ich habe es mir in den vergangenen Jahren zum Ritual gemacht, zwischen den Jahren über die vergangenen 12+ – Monate zu reflektieren. Was hat mich 2014 glücklich gemacht, mich bewegt? Worauf freue ich mich 2015?

Ich möchte euch nicht mit zu vielen Details langweilen. Nur so viel: 2014 war ein gutes Jahr! Ein riesengroßen Danke an alle, die Teil davon waren und viele Momente unvergesslich gemacht haben! (Leider ist nicht jeder in diesem Bild zu sehen, weil ich nar Thailand nicht hundert Fotos mitnehmen konnte und wollte).

Mit all den schönen Erinnerungen im Rücken: Möge auch 2015 ein Jahr voller Spaß, Gesundheit, Liebe, neuer Erfahrungen, interessanter Begegnungen und was immer uns sonst glücklich macht werden!

Just a note

One year ends today and another one is just ahead. As it has become a ritual for me throughout the past few years, I just reflected on 2014 today and thought about what I am looking forward in 2015.

I won’t bore you with too many details but will tell you my personal year’s resumee right away: it was a good one! Thank you to everyone who was a part of it! (Unfortunatelly, not all the great people I met in 2014 are in this picture because I couldn’t take as many photos to Thailand).

So let’s make 2015 another great year with lots of fun, health,  love, new experiences, great encounters, and whatever makes us happy!

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s